DUK karantino metu

  1. Ar Omniva dirba įprastai?

Omniva administracijos darbuotojai dirba nuotoliniu būdu, tačiau visa organizacijos veikla vykdoma įprastiniu režimu.

 

  1. Ar paštomatai veikia įprastai?

Siuntų pristatymas į paštomatus vyksta įprasta tvarka. Karantino Lietuvoje metu Vilniaus oro uoste yra ribojamas patekimas į atvykimo/išvykimo terminalus, todėl laikinai Vilniaus ORO UOSTAS paštomatu nebus galima naudotis. Siuntos, kurios bus siunčiamos į Vilniaus ORO UOSTAS paštomatą, bus peradresuojamos į artimiausią Vilniaus MAXIMA Šaltkalvių paštomatą. Siuntų gavėjai apie pasikeitimą bus informuojami trumposiomis SMS žinutėmis. Nuo kovo 16 d. visos privatiems gavėjams skirtos el. parduotuvių siuntos su kurjeriniu pristatymu automatiškai peradresuojamos į artimiausią laisvą paštomatą iš anksto neperspėjus.

 

  1. Kodėl pristatyta į paštomatą, jeigu buvo užsakyta kurjerio paslauga?

Vienas svarbesnių saugumo aspektų karantino laikotarpiu – socialinių kontaktų nebuvimas. Prekių pristatymas į paštomatus lieka vienu saugiausių būdų, nes jis leidžia išvengti tiesioginio kontakto. Didžioji dalis – 298 iš 300 – mūsų paštomatų įrengti atvirose vietose, lauke, mokėjimas už paslaugas vykdomas bekontakčiu atsiskaitymo būdu, o tai taip pat sumažina riziką.

 

  1. Ar dėl karantino nevėluos siuntų pristatymas?

Siekiame, kad visi siuntiniai gavėjus pasiektų laiku. Tarptautinių siuntų pristatymas už Lietuvos ribų vykdomas įprastai, tačiau galimi siuntų vėlavimai dėl susidariusių eilių pasienyje ir sustiprintos kontrolės. Atsižvelgiant į griežtesnę pasienių kontrolę ir pasienio ruožuose susidariusias eiles, galimi trikdžiai dėl savalaikio siuntų iš/į Lietuvos pristatymą/gavimą

 

  1. Sunku susisiekti su klientų aptarnavimo centru.

Mūsų klientų aptarnavimo centro vadybininkai dirba padidintu pajėgumu, tačiau dėl išaugusio siuntų srauto neturime galimybės vienu metu aptarnauti didesnio kiekio žmonių. Kad nereikėtų laukti eilėje, kol konsultantas atsilieps, kai kuriuos klausimus galite išspręsti el. paštu:

 

  • Jeigu suklydote ir pasirinkote ne tą paštomatą, todėl norite siuntą peradresuoti – sukurkite ir apmokėkite naują siuntimo paslaugą su teisingais duomenimis bei atsiųskite el. paštu info@omniva.lt. Peradresavimą atliksime per 3 d.d. 
  • Jeigu neteisingai nurodėte kontaktinius duomenis ir gavėjas negauna SMS pranešimo, atsiųskite mums el. paštu info@omniva.ltužsakymo patvirtinimą, kuriame nurodytas siuntos numeris, siuntėjo bei gavėjo telefono numerius. SMS pranešimą persiųsime teisingam adresatui.
  • Jeigu registravote siuntą paštomate ir norite sužinoti siuntos numerį, parašykite mums siuntėjo bei gavėjo telefono numerius ir paštomatą, į kurį adresuota siunta. Registruodami siuntą prie paštomato, suveskite savo el. paštą ir gaukite siuntos numerį.
  • Skubame atsakyti į visus laiškus bei užklausas kaip įmanoma greičiau, tačiau galime užtrukti ilgiau nei įprastai – iki 2 d.d.